úterý 29. října 2013

Pizza - bezkonkurenční těsto




Tato pizza se stala favoritem, protože jde vyválet na úplně tenoučko a s těstem se báječně pracuje.

Jednoduchá příprava a určitě si i pochutnáte. Já volila kombinaci špenátovou s nivou a paprikáš s olivami a eidamem, před pokladením ingrediencí těsto vždy potřu rajčatovým pyré.

A teď už konečně to opravdu bezva těsto:

500 g hladké mouky
250 ml studené vody
25 ml olivového oleje
0,5 lžíce soli
1/2 sáčku sušených kvasnic

Receptem jsem se nechala inspirovat na http://kudy-kam.blogspot.cz/2013/10/pizza.html, ale množství jsem upravila na polovinu, jsou z toho 3 pizzy.

Všechny ingredience jsem dala do mísy a zpracovala těsto, kdo má pekárnu, tak šup tam s ním. Pak jsem rozdělila na 3 díly a nechala asi půl hodinky kynout. Pekla jsem jen 2, zbytek těsta jsem uchovala v lednici a pekla k snídani. Ještě teď vzpomínám na tu vůni! To člověka vytáhne z postele :-)

3 komentáře: