sobota 2. srpna 2014

Těstovinový salát bez majonézy




 ...lehká varianta pro léto...
Doma byla chuť na těstovinový salát, ale už jsem ho nechtěla dělat tradičně se šunkou a majonézou, proto jsem koumala, jakou jinou zálivku použít a vznikla tato:

Hořčično-medovo-bylinkovo-jogurtová :)))

dijonská hořčice
med
bylinky - použila jsem sáček od Knorru - Salad Dressing bylinkový, většinou ho kupuji v Albertu
(na fotce je italský, ale bohužel varianta "bylinkový" letěla do koše, ještě než jsem ji stihla vyfotit)
jogurt
olivový olej
sůl, pepř
trošku vody


Promícháme s těstovinami, do kterých jsem ještě přidala uzeného lososa, rajčata, papriku a jarní cibulku. Na dochucení jsem použila čerstvý pepř.

Byla to dobrá změna.

Lehká varianta pro léto :-)


~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~
  Dobré chutnání

Žádné komentáře:

Okomentovat