pátek 11. července 2014

Domácí sádlo








A máme tu zase něco domácího - 1,5 kg sádla jsem škvařila asi 1 hod. a 45 min. Do rozpáleného hrnce dáme pokrájené očištěné sádlo na kostky cca 1x1 cm a lehce podlejeme vodou, cca 1 dcl a mícháme a mícháme, aby se nepřipalovalo, až začne sádlo pouštět, tak přiklopíme pokličkou a na mírném plameni ho škvaříme. Jelikož to byla moje premiéra, tak jsem ho chodila často kontrolovat a promíchávala, aby se mi nepřipalovalo. Na konci jsem přidala asi 3 lžíce mléka, prudce to zabublalo, zpěnilo a výsledkem byly křupavé škvarky. A jako za dob našich babiček byl k večeři domácí kváskový chléb s horčicí, sádlem a cibulí. Sice to není žádná dieta, ale čas od času si to může dopřát každý, ne?


1 komentář:

  1. Taky dělám, v domácí pekárně:-)) A manža si pak škvarky dodělává k obrazu svému na pánvičce:-)

    OdpovědětVymazat