pátek 11. července 2014

Domácí tekuté mýdlo





Tak mi to nedalo a musela jsem to taky vyzkoušet - domácí tekuté mýdlo. Potřebujeme jenom vodu a klasické tuhé mýdlo, měla jsem doma Fa. Mýdlo jsem nastrouhala na jemném struhadle a zalila horkou vodou z konvice a míchala do rozpuštění, vody jsem dala na jedno mýdlo 1750 ml. Nikde na internetu jsem nenašla správný poměr, tak jsem zkoušela a zkoušela. Začínala jsem na 750 ml. Příště bych možná vyzkoušela dát o 100 ml vody méně. I když má mýdlo celkem dobrou konzistenci, řekla bych, že by mohlo být o krapet hustší. S výsledkem jsem spokojená tak na 50%, protože mýdlo tolik nepění, ale zase mám skoro 2 litry mýdla a to není vůbec špatný :-) Určitě jsou i lepší postupy na tekuté domácí mýdlo, ale líbila se mi ta jednoduchost a že k tomu skoro nic nepotřebuji, určitě to za zkoušku stálo.

Žádné komentáře:

Okomentovat